Zuidweg Nieuws
10 juli 2017
|
|
 |
 |
Communicatie met het incassobureau |
Een brief van het incassobureau, die ontvang je liever niet. Maar wat als dit wel gebeurt? Deze week geven wij je tips over hoe je het beste kunt communiceren met het incassobureau. |
|
|
 |
Video: Het incassobureau |
Een incassobureau int openstaande rekeningen voor opdrachtgevers, voordat daar een rechter aan te pas komt. Je kan wel eens te maken krijgen met een incassobureau. In deze video legt Jacqueline uit hoe je dan het beste kunt communiceren, wat jouw rechtspositie is en wat je wel en niet moet betalen. |
|
|
|
 |
Column: Een brief van het incassobureau, wat nu? |
"Wanneer een factuur onbetaald wordt gelaten, zal een schuldeiser zijn vorderingen vaak onderbrengen bij een incassobureau. Daarmee wordt een incassotraject in gang gezet, waarin communicatie met het incassobureau essentieel is. Vanaf het moment dat de vordering ter incasso uit handel is gegeven, zal er samen met het incassobureau een oplossing gevonden moeten worden voor... " |
|
|
|
 |
MKB Doorstart hielp al 700 ondernemers met financiële problemen |
Non-profitorganisatie MKB Doorstart heeft sinds de oprichting in maart 2014 al meer dan zevenhonderd ondernemers met (financiële) problemen geholpen. "Veel ondernemers delen hun problemen te laat, zegt Jacqueline Zuidweg, één van de oprichters van MKB Doorstart. "Wij kunnen helpen in een vroeg stadium, op het moment dat er nog geen schulden zijn." |
|
|
|
|
 |
Podcast: Incassobureau Nova Incasso |
Te gast in deze podcast is Ramón AB, directeur van Nova Incasso. Nova Incasso is één van de meest innovatieve incassobureaus van Nederland. Zij hebben zelf een online portaal ontwikkeld waar zowel de opdrachtgever als de debiteur kunnen inloggen om zo altijd en overal over alle informatie te beschikken. Nova Incasso helpt organisaties bij het incasseren van moeilijk inbare vorderingen op debiteuren en wanbetalers. |
|
|
|
 |
Sales vanuit je Hart |
Klantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Jouw doel en het belang van de klant staan vaak op gespannen voet met elkaar. En wat kies je dan? Toch kun je het een doen zonder het ander na te laten. Maar dan moet je anders kijken naar de klant en naar jezelf. Tijd voor een nieuwe norm, tijd voor Sales vanuit je Hart! |
|
|
|
Volg ons op social media |
Volg ons op Twitter en LinkedIn, waar wij jou regelmatig op de hoogte houden met belangrijk nieuws voor ondernemend Nederland! |
|
|
  |
|
|
|
|