Zuidweg Nieuws 
17 juli 2017 
Communiceren met de deurwaarder 
De voornaamste taak van de deurwaarder is het innen van schulden bij debiteuren. Wanneer je hiermee in aanraking komt heb je al enige tijd je rekeningen niet betaald. Maar hoe kun je het beste communiceren met een deurwaarder? Deze week geven wij jou tips over hoe je hiermee het beste kunt omgaan. 
Video: De deurwaarder
Een deurwaarder (ook wel gerechtsdeurwaarder) is een openbaar ambtenaar, die in opdracht van schuldeisers schulden int bij debiteuren. Naast de gewone deurwaarder heb je ook de belastingdeurwaarder. In deze video legt Jacqueline uit hoe je het beste kunt communiceren met deze heren of dames die bij jou aan de deur kloppen.  
Naar de video >>
Column: Begrip, grip en communicatie
"Ongeveer veertien miljoen keer per jaar zoekt een gerechtsdeurwaarderskantoor contact met debiteurklanten over (meestal) het betalen van schulden. Soms is dat een bezoek van een gerechtsdeurwaarder (ongeveer drieënhalf miljoen keer per jaar), soms een sms of app maar meestal een brief. Het doel van deze communicatie is het oplossen van veelal een betalingsachterstand. Een brief stuur je..."
Naar de column >>
Podcast: Syncasso 
Te gast in deze podcast is Paul Otter, gerechtsdeurwaarder en directeur van Syncasso. Syncasso is koploper in het innovatief gebruik van ICT om vorderingen te innen. In deze podcast deelt Paul zijn eigen ervaring met schuldeisers en schuldenaren. 
Naar de podcast >>
Uit de praktijk: De noodzaak van een minnelijk schuldregeling 
Precies een week geleden heb ik een einde mogen maken aan de lang slepende situatie waarin mijn klant zich al ongeveer 4 jaar in bevond. Nu zal u wel denken, dan had je wel iets beter je best kunnen doen... Ik zal daarom kort schetsen wat er aan de hand was. 
Lees meer >>
Zuidweg & Partners
Graaf Florislaan 40
1200 CD HILVERSUM

T: 035 - 538 53 50
W: www.zuidweg-partners.nl
Volg ons op:
Twitter Twitter
LinkedIn LinkedIn